Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani

AH1443-Jumada(I)-27
(31.12.2021)
Skrevet kl. 05:43 morgen

(I følge den offisielle kalenderen til morens-byene (Mekka))

----------------------------------------------------------------------------------------------


......Omikron en global katastrofe



I Guds navn, den evig Nåderike, den mest Barmhjertige

Fra Guds khalifa (etterfølger) Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani til den respektable presidenten i USA Joe Biden, og alle verdens ledere og alle deres folk. Jeg er Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani, og Gud gjorde meg til sin etterfølger over hele verden. Vil spørre, den respektable USAs president Joe Biden og alle verdens land ledere i verdenen, hva tror deres om (Gud) all-verdens Herre, dersom virkelig Nasser Muhammad Al-Yamani var Guds utvalgte etterfølger over hele verdenen? kunne dere se, at Gud fullbyrder Sin sak, uten tvil?I


Til USAs president Joe Biden og dere alle verdens ledere, lytt til og ha forstand, til hva Jeg skal fortelle i sannhet til dere. Hvis min utsagn er en løgn, så ville det være til mitt eget tap og ingen ondt ville ramme dere, men hvis jeg er sannferdig (at jeg er Guds utvalgte etterfølger blant mennesker), og dere nekter å underkaste dere og adlyde Guds etterfølger Al-Mahdi Nasser Muhammed Al-Yamani; så jeg sverger ved Gud, den Allmektige & himmelens og jordens Herre, og hva som (befinnes) er i mellom dem, og Herren over den Mektige Tronen, at Gud vil gjøre det dere kaller for krona varianten (Omikron) til den mest brutale og straffende (mot fornekterne) blant av de alle Guds soldater, i mellom av alle Hans tjenere. Og Gud vil øke styrken til (Omikron) med Hans befalings kraftord "bli", så blir det til, at dere kunne ikke ha forventet noe slik /tenkt om


Og nå er dere på terskelen til den tredje verdenskrigen mellom dere og det som dere kaller for korona og det er egentlig ikke en korona; men er fra stammen til en lignende & ukjent pine-Ba'ouda (pine-mygg), og dere omgir ikke noe vitenskap / kunnskap om. De er fra en blodig-stamme som fører en global krig fra Gud, gjennom å invadere Brystet(lunger) av hvem Gud vil blant mennesker, derpå vil de treffe deres hjerte som er bak brystbeinet. De får forsyninger fra Gud, og stadig mer nyere forsyninger, og hver nytt forsyning er enda sterkere og heftigere enn den forrige; det er en solid plan fra Gud, og ingen av dere kan forhindre Gud verdens Herre. Altså, skal dere vite i forvissning, at de er av ukjent Ba'ouda (ukjent mygg) stamme, dere omgir ikke noe kunnskap & vitenskap om, er fra blodige stammer! som fører en global krig fra Gud, så hvordan vil dere klare å beseire soldater (Hæren), Gud er dems leder?! Ære være Gud, i det høyeste, den mest høyt opphøyet er Han. Jeg sverger ved Gud som det er ingen annen Gud utenom Ham, at de vil få dere til å underkaste dere til Guds etterfølger Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani, deretter vil dere være fullstendig undergitt, og er fornedret om dere godtar eller ikke


Så løft hendene deres mot himmelen, og erklære overgivelse og nederlag i Guds globale krig, mens dere viser fornedrelse, og underkaste dere Gud, verdens Herre, slik at dere blir blant de trygge, og følg Hans bok, den Store Koranen, for å bli frelst fra Hans pine. For ingen av dere har vetorett (nedlegger veto) mot Guds valget av etterfølgeren Sin over hele verden; Ære være Gud, den Store, og den mest høyt opphøyet er Han


Og sannelig, jeg er Guds etterfølger Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani, i sannhet, og sier ikke annet enn sannhet om Gud; at dere er i en global krig fra Gud med Sin soldater (hæren) av de blodige stammer, og Gud vil la dere rammes fra høyre side av hjertet til hvem som nekter og opptrer arroganse, da ville Gud sende over dem Sin solide plan om å kutte deres livpulsåre
, Og dere vil ikke klare å finne noen som kan forhindre det fra dere utenom bare Gud alene, og ei heller vil dere aldri finne en tilflukt uten Ham, så hvor vil dere flykte?! Aldri! intet tilfluktssted finnes; det er ingen flukt eller tilflukt fra Guds pine, den Ene, den Allmektige. Sannelig, jeg løy ikke mot Gud angående det, at Gud har utnevnte meg til Sin etterfølger på jorden og over hele verdenen. Hvis jeg var en løgner, så har Gud den Høytstående sagt: { Og hvem er mer ondskapsfull enn den som dikter opp en løgn om Gud eller forkaster Hans åpenbaringer? Sannelig, de urettferdige vil ikke oppnå framgang(21)}.Sannferdig Allah den Store.[Kapittel: 6 Al-An'äm (Buskapen), vers 21]

{ وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَىٰ عَلَى اللَّهِ كَذِبًا أَوْ كَذَّبَ بِآيَاتِهِ ۗ إِنَّهُ لَا يُفْلِحُ الظَّالِمُونَ ‎﴿٢١﴾ } صدق الله العظيم [ سورة الأنعام ]


Å min Herre, Du vet absolutt at jeg har ikke diktet noen som helst løgn mot Deg, ​ved at Du har utvalgte meg som Guds etterfølger over hele verden, og en forkjemper for sannheten som ble åpenbart i den store Koranen til Muhammad, Guds sendebud og alle budbringere, «måtte Guds velsignelse og fred være med dem, og rikelig med fredbringende hilsener», fra den første (profet Adam) til og med den siste (profetens segl) Muhammad, den analfabetiske profet og Guds sendebud med den store Koranen, og det Guds budskapet til hele verdenen, «Guds velsignelse og fred være ham og rikelig med fredbringende hilsener». Og jeg kaller verdenen til det samme som alle profetene og sendebudene tilkalte dem til; Til tilbedelsen av Gud alene, og ingen annen partner med Ham, og at vi er oppriktige og underordnet tilbedere til Ham; er hengiven rettet monoteistisk og sann muslim, og jeg er ikke en av flergudsdyrkere (polyteister); Guds khalifa(etterfølger), og den utvalgte over verdenen. Å min Herre, hvis det jeg sier er en løgn, la det være til mitt eget tap. Og la straffen være over, dem som har diktet løgn mot Deg av Dine tjenere, med sverm av blodige-stamme som er fatal-blodige med sin solide plan ved tillatelse fra Gud, verdens Herre. ​Så hvem vil kunne hindre Guds plan fra de forbryterne i verdenen? De vantro er faktisk bare i arroganse, eller hvem kan hindre det (straffen) fra Nasser Muhammad Al-Yamani, hvis han har oppdiktet løgn mot Gud, at Gud har valgte ham som Sin etterfølger over hele verden? Å min Herre, du vet at jeg ikke har oppdiktet noe løgn mot Deg, at jeg er Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad, Guds etterfølger over verdenen, som har den vitenskapelige kunnskap i den sanne uttalelsen fra, den store Koranen. Å min Herre, Du har sagt, og ditt ord er sannhet:
{uten ved!, å sverger ved alt det dere ser(38)Og ved alt det dere ikke ser(39)Sannelig, den (Koranen) er resitasjonen til en edel sendebud(40)og dette er ingen poets tale, lite av dere antar troen(41)Og heller ikke en spåmanns tale, få av dere tenker og meditere(42)det er en åpenbaring fra verdens Herre(43)Og om han hadde sagt om Oss, og oppdiktet noen utsagn(44)ville Vi visselig ha grepet ham med full makt fra høyre side(45)deretter ville Vi visselig ha kuttet hans livpulsåre(46)da ville ikke en eneste av dere ha kunnet hindre Oss fra (straffe) ham!(47)Og sannelig, den (Koranen) er en formaning for de gudfryktige.(48) og Vi vet visselig, at blant dere finnes det fornektere(49)Og sannelig, vil det være sørgelig og anger for de vantro(50)Og sannelig, den er den forvissede sannheten!(51)Så, lovpris og forherlige din Herres navn, den Store(52).} Sannferdig Allah den Store.[Kapittel:69 Al-Haqqah (den uunngåelige timen), vers 38-52]. Ære være deg, min Herre, og Du er opphøyet over alt det de forbinder med Deg, en stor opphøyelse. Ære være Gud den Store


{ فَلَا أُقْسِمُ بِمَا تُبْصِرُونَ ‎﴿٣٨﴾‏ وَمَا لَا تُبْصِرُونَ ‎﴿٣٩﴾‏ إِنَّهُ لَقَوْلُ رَسُولٍ كَرِيمٍ ‎﴿٤٠﴾‏ وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍ ۚ قَلِيلًا مَّا تُؤْمِنُونَ ‎﴿٤١﴾‏ وَلَا بِقَوْلِ كَاهِنٍ ۚ قَلِيلًا مَّا تَذَكَّرُونَ ‎﴿٤٢﴾‏ تَنزِيلٌ مِّن رَّبِّ الْعَالَمِينَ ‎﴿٤٣﴾‏ وَلَوْ تَقَوَّلَ عَلَيْنَا بَعْضَ الْأَقَاوِيلِ ‎﴿٤٤﴾‏ لَأَخَذْنَا مِنْهُ بِالْيَمِينِ ‎﴿٤٥﴾‏ ثُمَّ لَقَطَعْنَا مِنْهُ الْوَتِينَ ‎﴿٤٦﴾‏ فَمَا مِنكُم مِّنْ أَحَدٍ عَنْهُ حَاجِزِينَ ‎﴿٤٧﴾‏ وَإِنَّهُ لَتَذْكِرَةٌ لِّلْمُتَّقِينَ ‎﴿٤٨﴾‏ وَإِنَّا لَنَعْلَمُ أَنَّ مِنكُم مُّكَذِّبِينَ ‎﴿٤٩﴾‏ وَإِنَّهُ لَحَسْرَةٌ عَلَى الْكَافِرِينَ ‎﴿٥٠﴾‏ وَإِنَّهُ لَحَقُّ الْيَقِينِ ‎﴿٥١﴾‏ فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّكَ الْعَظِيمِ ‎﴿٥٢﴾‏ }
صدق الله العظيم [ سورة الحاقة ]


Herren min, hjelp meg for det de har forkastet meg for, med din solide plan (det de kaller for) kovid-19, og la bli rettlede med det mange, og la bli forvillet med det mange, det er bare Du som omgir om de urettferdige og forbryterne. Å min Herre, ikke la noe gledelige nyhet for de syndene og urettferdige som bryter Guds pakt etter dens bekreftelse(pakt), og som bryter det Gud har befalt å bli forent med, og anstifter ufred og korrupsjon på jorden, det er de som eier ond ulydighet




Opphøyet være din Herre, Herlighetens Herre, utover deres påstander. Og fred være med sendebudene. Og priset være Gud, verdens Herre

Guds etterfølger over verdenen, og Hans tjener, Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani




(For å se den original uttalelse på Arabisk)
https://www.mahdialumma.net/showthread.php?p=366381




======== اقتباس =========

اقتباس المشاركة 366381 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

- 28 -
الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ
27 - جمادى الأولى - 1443 هـ
31 - 12 - 2021 مـ
05:43 صباحًا
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://www.mahdialumma.net/showthread.php?p=36636
__________


أوميكرون قارِعةٌ عالَمِيَّةٌ ..


بسم الله الرحمن الرحيم..
مِن خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ إلى رئيس الولايات المُتَحدّةِ الأمريكيّة جو بايدن المُحتَرَم وكافة قادات العالم وشعوبهم أجمعين، إنِّي الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ جعلني الله خليفته على العالم بأسرِه، ويا أيُّها الرئيس الأمريكيّ المُحتَرَم جو بايدن وكافة قادات شعوب العالمين فما ظَنّكم بالله ربّ العالمين إن كان ناصر محمد اليماني حقًّا جعله الله خليفته على العالم بأسرِه؟ فهل ترون الله بالغُ أمرِه؟

ويا أيُّها الرئيس الأمريكيّ جو بايدن ويا معشَر رؤساء العالم بأسرِه فاسمعوا واعقِلوا ما سوف نُفتيكم بالحقّ: فإن كُنت كاذِبًا فَعَليّ كَذِبي ولن يُصيبكم مَكروهٌ، وإن كُنت صادِقًا ( خليفة الله المُختار مِن بين البَشَر ) وأبيتم الخضوع والطاعة لخليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ فأُقسِم بالله العظيم ربّ السماوات والأرض وما بينهما وربّ العرش العظيم أنَّ الله سوف يجعل ما تسمونه مُتحَوِّر كورونا (أوميكرون) هو الأشَدّ بطشًا وتنكيلًا (بالمُكَذِّبين) مِن بين كافة جنود الله في عبيده أجمعين، ولسوف يزيده الله قوّةً بِكُن فَيَكون بِما لم تكونوا تحتسبون.

وها أنتم على عَتَبةِ الحرب العالميّة الثالثة بينكم وبين ما تسمونه كورونا وما هو بكورونا؛ بل سلالات عذاب بعوضةٍ ما لا تُحيطون بِها عِلمًا ذات سلالات دمويّة تَخوض حربًا مِن الله عالميّة تَغزو صُدور مَن يشاء الله مِن البشر فتُصيب قلوبَكم التي في صدوركم، ذات مَدَدٍ مِن الله يتلوه مَدَد، وكُلّ مَدَدٍ هو أشَدّ مِن ذي قبله؛ كيدٌ مِن الله متينٌ وما أنتُم بمعجزين الله ربّ العالمين، واعلموا عِلم اليقين أنَّها سُلالات بعوضةٍ ما لا تُحيطون بِها عِلمًا ذات سُلالات دمويّة تَخوض حربًا مِن الله عالميّة، فكيف تستطيعون هزيمة جنود الله قائدها؟! سبحانه وتعالى علوًّا كبيرًا، فوالله الذي لا إله غيره أنَّها سوف تُخضِعكم لخليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ فتُسَلِّموا تَسليمًا وأنتم صاغرون شِئتم أم أبيتم.

فارفَعوا أيديكم إلى السَّماء مُعلِنين الاستسلام والهزيمة في حرب الله العالميّة وأنتم صاغرون، وأسلِموا لله ربّ العالمين تسلَموا، واتَّبِعوا كتابَه القرآن العظيم تسلَموا مِن عذابه، فليس لكم حقّ الفيتو على اختيار خليفة الله على العالم بأسرِه؛ سبحان الله العظيم وتعالى علوًّا كبيرًا.

وإنِّي خليفةُ الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ حقيقٌّ لا أقول على الله إلَّا الحقّ؛ إنَّكم لَفي حربٍ مِن الله عالميّة بجنودٍ ذات سُلالات دمويّة سوف يأخذكم الله بها مِن الشاطئ الأيمن بالقلب لِمَن أبى واستكبر فيُرسِل الله عليه كيدَه المَتين فيقوم بِقَطْع الوَتين، ولن تجِدوا لكم مَن يحجِزها عَنكم مِن دون الله أحدًا ولن تجدوا لكم مِن دونه مُلتَحَدًا، فأين تذهبون؟! كَلَّا لا وَزَر؛ فلا مَفَرّ مِن بأس الله الواحد القهار، ولم أكذِب على الله أنَّه جعلني خليفةً له في الأرض على العالمين، فإن كنت كاذِبًا فقال الله تعالى: { وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَىٰ عَلَى اللَّهِ كَذِبًا أَوْ كَذَّبَ بِآيَاتِهِ ۗ إِنَّهُ لَا يُفْلِحُ الظَّالِمُونَ ‎﴿٢١﴾ } صدق الله العظيم [ سورة الأنعام ].

اللهم إنَّك تعلم أنّي لم أفتَرِ عليك أنَّك اصطفيتني خليفة الله على العالم بأسرِه ناصرًا للحقّ الذي تنَزَّل في القرآن العظيم على محمدٍ رسول الله وكافة المُرسَلين صلى الله عليهم وأُسلِّم تَسليمًا مِن أوَّلهم إلى خاتمهم محمد النبيّ الأميّ رسول الله بالقرآن العظيم رسالة الله إلى العالمين صلى الله عليه وأُسَلِّم تَسليمًا، وأدعو العالمين إلى ما دَعاهُم إليه كافة الأنبياء والمُرسَلين؛ إلى عبادة الله وحده لا شريك له ونحن له عابدون؛ حنيفًا مُسلِمًا وما أنا من المُشركين؛ خليفة الله المُصطفَى على العالمين، اللهم إن كُنت كاذِبًا فَعلَيّ كَذِبي وسَلِّط على مَن افترى عليك مِن عبادك سِرْب سُلالة الدَّم الدمويّة ذات الكيد المَتين بإذن الله ربّ العالمين، فَمَن يحجِز كيد الله عن المُجرمين في العالمين؟ إنِ الكافرون إلّا في غُرُور، أو مَن يحجزه عن ناصر محمد اليمانيّ إن كان تَقَوَّل على الله أنَّ الله اصطفاه خليفته على العالم بأسرِه؟ اللهم إنَّك تعلم أنّي لم أفتَرِ عليك أنّي الإمام المهديّ ناصر محمد خليفة الله على العالمين بسلطان عِلْم البيان الحقّ للقرآن العظيم، اللهم إنَّك قُلت وقولك الحق:
{ فَلَا أُقْسِمُ بِمَا تُبْصِرُونَ ‎﴿٣٨﴾‏ وَمَا لَا تُبْصِرُونَ ‎﴿٣٩﴾‏ إِنَّهُ لَقَوْلُ رَسُولٍ كَرِيمٍ ‎﴿٤٠﴾‏ وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍ ۚ قَلِيلًا مَّا تُؤْمِنُونَ ‎﴿٤١﴾‏ وَلَا بِقَوْلِ كَاهِنٍ ۚ قَلِيلًا مَّا تَذَكَّرُونَ ‎﴿٤٢﴾‏ تَنزِيلٌ مِّن رَّبِّ الْعَالَمِينَ ‎﴿٤٣﴾‏ وَلَوْ تَقَوَّلَ عَلَيْنَا بَعْضَ الْأَقَاوِيلِ ‎﴿٤٤﴾‏ لَأَخَذْنَا مِنْهُ بِالْيَمِينِ ‎﴿٤٥﴾‏ ثُمَّ لَقَطَعْنَا مِنْهُ الْوَتِينَ ‎﴿٤٦﴾‏ فَمَا مِنكُم مِّنْ أَحَدٍ عَنْهُ حَاجِزِينَ ‎﴿٤٧﴾‏ وَإِنَّهُ لَتَذْكِرَةٌ لِّلْمُتَّقِينَ ‎﴿٤٨﴾‏ وَإِنَّا لَنَعْلَمُ أَنَّ مِنكُم مُّكَذِّبِينَ ‎﴿٤٩﴾‏ وَإِنَّهُ لَحَسْرَةٌ عَلَى الْكَافِرِينَ ‎﴿٥٠﴾‏ وَإِنَّهُ لَحَقُّ الْيَقِينِ ‎﴿٥١﴾‏ فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّكَ الْعَظِيمِ ‎﴿٥٢﴾‏ } صدق الله العظيم [ سورة الحاقة ]. سُبحانك ربّي وتعاليت عمّا يشركون علوًّا كبيرًا، سبحان الله العظيم.

رَبِّ انصُرني بِما كَذَّبونِ بكيدِ كوفيد المَتين، واهدِ به كثيرًا وضِلّ به كثيرًا إنَّك محيطٌ بالمُجرمين، اللهم لا بُشرى للمُجرمين الذين ينقضون عَهْد الله مِن بعد ميثاقه ويقطعون ما أمر الله به أن يُوصَل ويفسِدون في الأرض أولئك هم الفاسقون.

سُبحانَ ربِّك رَبِّ العِزَّةِ عَمَّا يَصِفون وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله رَبِّ العالمين..
خليفةُ الله على العالمين وعبدُه الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.
______________
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..